Tuesday, February 13, 2007

Siste planlegging sammen før Thailandturen!



3 jenter som begynner å få litt sommerfugler i magen nå...



I dag hadde vi vårt siste møte sammen her i Norge med litt planlegging av utenlandspraksisen. Ordnet med diverse papirer og fikk skrevet mail til hun som skal være vår kontaktperson i Thailand. Det har seg jo slik at Ane Marie reiser til Thailand på torsdag sammen med sine foreldre på ferie i 14 dager før vi kommer ned å skal ha 1 mnd praksis der sammen med henne. Heldig er ikke hun,men vi er jo heldige vi andre 3 som får reise ditt å ha praksis, møte nye mennesker og få masse nye opplevelser.

Ei som er minst like spent som de andre 3...:)
Da må vi bare si GOD TUR Ane Marie og kose deg på ferie. Vi gleder oss masse til å komme etter. Det er fortsatt lov å legge igjen kommentarer og tips til oss om viktige ting vi ikke må glemme å ta med oss på reise. Det er hyggelig at dere som er innom legger igjen en hilsen til oss.:)

21 comments:

Anonymous said...

Ja, no nerma d sej me stormskritt!! berre 15 daga jenn no!!! Handla for 500kr på apoteke i dag.. so no e ej klar!!;)

Anonymous said...

ja nå nærme me ås jenter, de strømmer på me sommerfugler sjå meg jaffal... de e jo helt utruligt når eg tenke på det, hehe:) ( va jo et "fantastisk" flott mårenbilde av meg) offameg, hehe:)
får vell ta meg en tur på apoteket snart eg o før me REISE, HEHE...

ane marie said...

Takk takk! Her går pakkinga i sneglefart.. Men nå MÅ jeg bare henge i, for snart er det kveld! Ojojoj! Jeg gleder meg kjempe til dere kommer etter jenter!! Vi skal få det SÅÅÅ kjekt!!

Ses på skolen imorgen, før jeg reiser! ;)

Morsomt, det er liksom bare vi som kommenterer! haha!:D

Anonymous said...

Ja det er jo bra noen av oss gidder å legge igjen en hilsen;)
Kanskje vi bare skal slutte å oppdatere noe mer på siden, så skal vi se hvor lang tid det tar før de som smug titter skriker etter at vi må oppdatere;)ho ho ja vi sakkes i morgen, jenter..da er det bare 15 dager til vi kommer etter...så den ferien din bør gå kjapt Ane Marie :)

Anonymous said...

Hilde, kanskje smug titterne gir flere kommentarer hvis det blir oppdatert oftere. ;)Det som gjør det gøy å gå inn på sider er se nye saker. :) Men siden dere vil ha en hilsen så skal dere få en.

Ha en uforglemmelig fin tur alle sammen der er snille og greie jenter. Hilsen You know who.

Siden eg er en smug titter tør eg ikke si kem eg er. Men dere ser meg ofte. Om dere vil eller ikke. ;)

Anonymous said...

Eg trur det e Camilla som skriver det siste innlegget, kem ellers?=)Ja,ja oppdateringar e bra når dere no skal reise til Thailand!=)big hugs!

Anonymous said...

Det er nok ikke Camilla som er You know who. Eg sier kem eg er hvis dere finner det ut meg liker ikke å bli kalt for smugtitter.

Happy Valentines day everybody. Dere er vel litt ensome her dere 3 jenter som er igjen etter at Ane har sittet seg i bilen og er på vei over fjellet.

See Yaa

Pust inn-pust ut. said...

Camilla, hvem ellers? hva skal det bety???hehehe


å nei da...her er jeg, ikke der...

tenk at ane dro i dag...helggrisen henne...håper hun får oppdatert litt til uken!!

snakkes i morgen!!
Også gler I me te søndag!

Pust inn-pust ut. said...

jeg tror det er lene forresen....hvem ellers...??
Klart det er lene!!hihihi

Hei lene! Du er avslørt!

Anonymous said...

Nei, nei, eg er nok ikke Lene den pene.

Men no er vi heldivis snart ferdig med den dumme oppgaven og vi skal snart ut i praksis. Eg gleder meg, litt lei av skolen no.

tenker dere ikke får sove før dere vet kem eg er. hihihi

Ser dere imorgen

ane marie said...

Jeg trodde egentlig det var vegard, for han lovte å skrive kommentar idag eller igår eller når det var.. men siden det står "ses imorgen", så kan det ikke være han... vegard du lovte jo! kan det være christian da?? nei.. hmmm.. mysterium ja..

Anonymous said...

Ja Ane, det var meg. Uff uff no er eg avslørt den frekke smugtitteren som eg er.

Jaja det var gøy så lenge det varte. Men dere er jo så smarte.

Men nå må eg stikke
ellers vil dere bare klikke

Og eg skal slutte å se
ellers vil eg bare le

men ikke ta meg på alvor
for da kommer min venn Halvor

Goodbye.....zzzzzZZZZZzzzzzZZZZ

ane marie said...

Jeee! jeg tok deg på eg'en christian;)

Hasta la vista! nå er det ca 12 timer til flyet mitt går..

Anonymous said...

hehe :) Utrolig genious! Marit er søskenbarnet mitt ja. Det som er litt ironisk er at jeg akkurat kom fra middag hos tante og onkel Rousing. Var faktisk muttern' som fikk henne bitt av misjonsbasillen :P Tipper du kommer til å få et lite innblikk i prosjektet mamma startet i Bangkok også. Du er fra nå av garantert en ny fast leser av blogen din! God tur og lykke til! :)

Anonymous said...

Tante in "Børgen".... he he, nå har jeg lest på bloggen din, kult. Ser at det er natt for deg og resten av bunten nå, men her heime er vi våken vet du. Håper dere har det kjempefint alle og hils sååå mye!! Er mottakelig for postkort:-)

Anonymous said...

hehe.. vitti ditta der Paul!! håpe me klare å oppdatere so ofte ofte so muli.. skal no være me Marit t Laos en tur me, å ette d me he forstått so e der ganske dårli internett tilgang der.. he du forresten tips t ka me kan ta me oss?? sei takk t gode tips..:)

ane marie said...

Bloggen min er oppdatert!;)

Anonymous said...

hvis der skal bli med til Laos, tipper jeg dere enten skal reise bak på lasteplanen til Marit. Men ikke bekymre deg for det; det er en flott Toyota Hilux;)Men ikke strev med å ta med deg så utrolig mye. Ta heller med deg så lite som mulig. Alt du trenger får du kjøpt der nede. Ellers tipper jeg at du kommer til å kjøpe mye annet stæch der nede også, så for ikke å få så utrolig mye overlast, bør en egentlig begrense seg til det ytterste. Vet det høres vannskelig ut, men hvis du får det til kommer du ikke til å angre på det. Ellers så har du sikkert hørt at du må være forsiktig med hva du spiser. Dette er HELT RIKTIG. Noe du også må tenke på, er at du ikke kan spise alt som Marit spiser. Hun har vært i Thailand veldig legne og er mye mer vant. Heller ikke drikk isbiter med mindre det er på en ordentlig resturant (Gatekjøkken alla McDonalds funker). Det er mange som kjøper isbiter fra lastebil. Dette er absolutt ikke rent. Generelt tror jeg at du bør holde deg et par gode hakk under det Marit anbefaler. Ikke at hun ikke er til å stole på ass, det er hun absolutt. Men på mat-fronten har hun alltid vært relativt frampå med hva hun har hatt i seg. Kan slå dårlig tilbake med bakterier som f.eks ligger flere år i tarmene før de slår ut. Tanken min er at det er bedre å være for forsiktig, en litt for lite forsiktig. Det er bedre å gå glipp av en opplevelse på smaksfronten enn å måtte få en ekstra opplevelse på sykehusfronten. Kan faktisk være smart å kjøpe med seg noen flasker med "Anti Bac". Det fårs kjøpt på apoteket. Små flasker med en etanol-løsning som brukes til å rense hendene før man skal spise eller rense gjenstander man tror kan være hjem for ukoselige bakterier. Men husk at selv om noe er bakteriefritt kan det ha skitt på seg, og magen kan fremdeles reagere på det. Noe som faktisk kan være smart, er å ha med seg våtservietter i veska. Ikke bare for å vaske hendene, men man vet aldri hvor stor tilgangen på toalettpapir er i nord-Thailand. Vet faktisk heller ikke med tilgangen på toalett..;) Håper ellers ikke at jeg har skremt deg noe med denne posten. Det er ingen grunnt til å freake ut. Så lenge ting er gjennomstekt er det nesten alltid gull for livet. Blant annet noen små biller som lever under jorda som er utrolig gode som snacks. De frityrstekes. Utrolig godt! ;) Håper det går bra med forbredelsene ellers! Cheriu miss Sophie

Anonymous said...

SHIT DEN BLE LANG! MÆDIOUMS MAKKIS ASS!

Anonymous said...

Hei søster...
Tenk at du skal ut i verden å reise :-) Hvem hadde trodd det, for det første hadde eg aldri trodd du skulle like studenttilværelsen. Og nå drar du avgårde til Thailand... Du imponerer meg stadig... Eg må inrømme at eg misunner deg, skulle ønske at det var meg....

Du er digg søster, og eg unner deg dette. Du kommer til å få minner og erfaringer på din reise som vil være med deg resten av livet...
Eg er så kjempe glad i deg, du er nydelig og har et hjerte av gull. Savner deg alltid her hjemme.

Stooor klem fra MIrijam (og anna JOnette).

Anonymous said...

Jeg tror dere må dra på apoteket å kjøpe et lass med kondomer. Det er mye sykdommer der nede. Lykke til ;)