Monday, January 29, 2007

30 dager igjen!!

Da er det bare 30 dager igjen til vi reiser!!
Selv om vi ikke er vet helt hva som venter oss av oppgaver, og helt nøyaktig hvor vi befinner oss til en hver tid når vi kommer ned... gleder vi oss veldig!!
I dag var det den store vaksinasjonsdagen! Noen litt mer nervøse enn andre troppet vi inn på Sentrum reisevaksiner sine kontor og satte oss i stolen. Etter å ha tatt x-antall vaksiner hver fikk vi fortsette dagen uten noen nærkontakt med gulvet! (altså ingen som besvimte...)


Her kommer noen bilder som kan beskrive våre følelser før og etter....

















Skeptisk..!!

Snart unnagjort..... ... der var vi ferdige....
Om noen har tips til hva vi kan ta med oss på turen, eller har erfaringer å dele med oss, så tar vi imot med takk!!
Hold ut! Neste oppdatering kommer om noen strakser:)

15 comments:

ane marie said...

Litt nummen arm ja... hehe:)

nina said...

må bare få si at jeg tok SEKS sprøyter før jeg dro!!! så ikke klag;)

Anonymous said...

E må nok få si at e har også en litt nummen arm,men det er nok absolutt verdt det jenter. Gleder meg masse til å dra på tur sammen med dere:)

Anonymous said...

NUMMEN JA:) guri land jenter.... hehe. den stivkrampe sprøyta tok kakå altså..... men som sagt verdt det, abselut:)glede meg volsomt t reisen me dåke tutter:) ska kosa ås sjikkligt....me begynne å bli klar nå snart......:)

Anonymous said...

dåke får da nok så fantastisk kjekt! må slutta å syta:)
me begynne å bli klar for at dåke reise me karane og no;)
må oppdatere bloggen ofta så eg får sjå på jentå mi!

Anonymous said...

haha.. enige me dej Martin! Dokke må slutte å syte;) Ej måtte no ta TO hepatit b!! på en gong!!! men ej e ikkje nummen.. føle mej nesten litt uttafor her altså....
Gleda mej fole no!! skal bli knall kjekt å sleppe å tryne på isen i nåkken veke, åso rett heimatte t Sunnmørsalpane ettepå!! Kan d bli beire sei berre ej!!
Ditte blir berre knall!!
Snakkast jente!!

Anonymous said...

Yeah!! Solveig e me i gjengen!! ich bin nummen!!
Sånn Ane;) då hekje ej den på samvittiheita lenger!haha

ane marie said...

Flott det - la oss være numne isammen..;) hehe

Anonymous said...

Hei Solveig!
Kjekt å vere med deg i går! Du er så grei! Vi er glad i deg:) God tur til Thailand...Camilla G. takker for god mat...Klem fra oss:)

Ragnhilden said...

Hehe!! Dokker e me nokken berter... Watch out Thailand sei no bare i.. Stolt av dokker to som kvidde dokker ekstra!! Detta går så fint :-)

Anonymous said...

Husk solkrem Ane ellers blir du solbrent..hahaha

ane marie said...

Jajaja, slapp av - skal ta på så masse at det ikke syns at jeg har vært utafor døra engang.. Haha:) Så slipper mr. graff å bli misunnelig på brunfargen..:P

Hau hau - off I go!

Anne Rose said...

Fascinert over hvor mange kommentarer en kan skrive om å være nummen, ass! ;) jaja, godt at forbereelsene er godt i gang, det er mer en jeg kan si.. :D

Jeg treffer deg vel før du stikker, Ane!?! Det MÅÅÅ jeg!:D

shmask

tingaling said...

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte gå inn her og legge igjen en kommenatar - på svensk. Så då gör jag det! Jag känner inte er, bara Solveig - men jag hoppas att ni får en helt fantastisk resa över till Asien och att ni kommer ihåg att dricka mycket! Det är VIKTIGT i den värmen! HEJ på er - vi hörs!

Anonymous said...

grattis med dagen Hille vennen!! Ser ut som dere har det kjempe bra. Sitter under dyna mi på øya nå og det blåser som faen! Hehe
Håper du har en kjempefin dag! glad i deg :D Stor bursdagsklem fra oss på Myrvang